Paus

Ja, det blev en liten paus. Drog till lund och var allt annat än hälsosam, pizza och fest. Chips och godis. Men det behövs ibland. Man mår bra av det, och man blir lycklig av att vara med underbara människor. Och trots att man inte tränar, eller är så snäll mot kroppen mår man bra av det tror jag.
 
Hursom, igår provade jag lite magövningar ur Bodylicious, och visst var de bra. Sedan passar inte alla mig, men de som gjorde det kändes. Dock behöver man nog få till dem lite bättre. Körde även ett litet punktpass för kärlekshandtagen. Några riktigt bra övningar, med de antlar jag har hemma. Jag vet om att man inte kan
punktförbränna, men om man inte tränar musklarna runtom kommer man ju inte heller kunna tighta upp det hela med fina muskler.
 
Ska visa några av övningarna sedan om jag hinner fota. Kan inte lägga in bilder via jobbdatorn.

Kommentarer
Rania säger:

Vad är Bodylicious? Då jag mest tränar hemma får du gärna visa lite!

2013-02-13 | 12:02:23
Bloggadress: http://raniamaria.eu/blog
HANNAH säger:

Ja alltså, sen är det så också att många tjejer har en tendens att vilja ha "slimmade" muskler osv.. men i själva verket är slimmade muskler "mindre" muskler, alltså inte så starka för det är fortfarande styrketräning. Jag är också rätt rak i kroppen förutom min E-kupa, men rumpan har ju blivit större men det är bara positivt enligt mig :) så om du tränar kommer du ändå ha en rak figur som du vill, men mer muskulär :) du är duktig tjejen, fortsätt så :)

2013-02-13 | 14:43:03
Bloggadress: http://www.hannahborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback